fbpx

Gyakran érkezik kérdésként a zárt csoportba a közös vásárlások után, hogy kinek és miért van szüksége egyszerre 30-40 vagy akár 100 új ruhára? Hiszen „otthon is van még egyszer ennyi”. Pedig ez a mennyiség egyáltalán nem rendkívüli, mutatom az okokat!

Szükség van-e ennyi ruhára?

A legtöbbször olyan emberek keresnek meg engem, akik:

(1) nem szeretnek vásárolni
(2) nem tudnak vásárolni
(3) nincs idejük vásárolni

Ezekből általában egy, de van, hogy mind a három lehetőség fennáll egyszerre. Mivel a legtöbben kényelmetlenül érzik magukat a bevásárlóközpontokban, nem találnak a stílusukhoz, életvitelükhöz illő öltözetet, így csak a legszükségesebb ruhadarabokkal rendelkeznek (vagy azokkal sem). Mire eljönnek hozzám, kifogynak mindenből, és egy komplett ruhatárat kell beszereznünk egy vásárlás alatt.

Azok pedig, akik felesleges időpazarlásnak tartják a plázákban való vásárlást, a hatékonyság miatt választanak engem. Kimondott céljuk, hogy adott idő alatt a lehető legtöbb darabot találjuk meg, és építsük fel több évre előre a teljes gardróbjukat, hogy a lehető legtöbb ideig ne kelljen vásárolniuk. Így velük is igyekszünk nagyobb mennyiségű ruhát beszerezni egyszerre.

A találati arány függ:

konfekcióméret

Fontos, hogy a személyi stylistnak nincs ráhatása az aktuális kínálatra. Tud üzleteket javasolni a megadott információk alapján, de nem tud ruhát teremteni (még). Ha valaki konfekciómérettel rendelkezik, akkor nagyobb a valószínűsége, hogy sok ruhát találunk neki egyszerre. A nem konfekcióméretűeknek sem kell elkeseredni, hiszen egy jó varrónő (szinte) mindent tud orvosolni!

stílus

Minél nyitottabb valaki a szezonális kollekciókra, annál több ruha tud a kosarában landolni. Ha az adott ügyfélnek nagyon határozott ízlése van, amin nem szeretne változtatni, akkor előfordulhat, hogy kevesebb ruhát visz majd haza a közös vásárlás után.

helyszín

Plázában egyszerre általában 10-30 darabot szoktunk vásárolni, turiban a nagyobb választék miatt gyakoribb a 30-50, vagy akár a 70-100 tétel is. A turis vásárlás előnyeiről ide kattintva tudhatsz meg többet!

Új gardróbnyi ruhatár

Szükség van-e egy szezonban 4-5 hosszú ujjú felsőre? 8 ruhára? 4 blézerre? Számold ki, te mennyit használsz ezek közül napi szinten! Munkába, hétvégente, kiránduláshoz, alkalmanként mondjuk színházba, prezentációkhoz, előadásokhoz? Biztos van olyan, amit csak egyszer-egyszer viselsz, mégis hiányozna, ha nem lenne.

Nyilván nem mindenkinek van szüksége egyszerre ennyit ruhára, van, akinek elégedett 10-15 új szerzeménnyel is. De az ügyfeleim általában úgy vannak vele, ha találtunk rengeteg olyan ruhadarabot, ami színben és fazonban stimmel, szükségük is van rá, akkor beruháznak rá most, hiszen már eljöttek, rászánták az időt, az energiát. Ezekről a döntésekről láthattok képeket a zárt csoportban!

Hogyan zajlik egy közös vásárlás egy személyi stylisttal? Ide kattintva tudhatsz meg többet a stílustanácsadásról!

„Meg kellett volna vennem…”

Jártatok már úgy, hogy felpróbáltatok valamit, de nem tudtatok dönteni, megvegyétek-e, otthagytátok, majd nagyon megbántátok? Velem ritkábban történik meg, de azért meg szokott. Mutatok egy ilyen darabot!A ruha egy vászonból készült, midi fazonú, mellben húzott,...

Vásárlás stylisttal: Férfi vásárlás „startupper” stílusban

Egy igazán különleges kosarat hoztam nektek az egyik legutóbbi férfi vásárlásomról. Most alkalmam volt bátran nyúlni a színekhez - a szokásos fekete-fehér-kék-szürke kombináció annyira nem szokta lázba hozni az olvasókat. Na de majd ez! Tibiről annyit elmesélhetek...

Vásárlás stylisttal: Meleg tavasz színtípussal vásároltunk

Ljubával szülés utáni ruhatárfrissítésre indultunk. A célja az volt, hogy a saját színtípusának megfelelő színeket és divatos darabokkal keressünk, mert nyáron visszatér a munka világába. Miket találtunk neki? Mutatom!Rendhagyó módon most átadom a szót Ljubá-nak, hogy...

Sharing is caring!

error: Ez a tartalom védett!
Szemes Nóra
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.